Przekonaj się, jak prosty i szybki jest nasz proces nadania przesyłki.
Skontaktuj się z nami, aby ustalić indywidualne warunki współpracy. Po aktywacji konta zyskasz dostęp do "Mojego konta" – Twojego centrum zarządzania profilem. Z tego miejsca bez trudu przejdziesz do sekcji "Moja Przesyłka", aby zlecać nadania i śledzić wszystkie swoje przesyłki.
W panelu "Moja Przesyłka" wypełnij prosty formularz nadania. System wygeneruje etykietę przewozową, którą należy wydrukować i solidnie przymocować do paczki.
Nasz kurier przyjedzie pod wskazany adres w standardowych godzinach pracy, aby odebrać przesyłkę, chyba że w zleceniu ustalono inaczej.
Status Twojej przesyłki jest aktualizowany w panelu "Moja Przesyłka" po każdym kluczowym etapie. Wiesz, kiedy została odebrana, a ewentualne próby doręczenia są odnotowywane.
Kurier doręcza przesyłkę do odbiorcy. Po doręczeniu status zlecenia zostanie zaktualizowany w sekcji Moja Przesyłka. To wszystko!